Máte nejaké otázky? Volajte +421 949 566 665 Prihlásenie do on-line systému

Registračné sídlo firmy - často kladené otázky

  

1. Nehnuteľnosť, v ktorej poskytujete zápis registračných sídiel pre firmy, je vo Vašom vlastníctve?

Áno, nehnuteľnosť, na ktorej poskytujeme sídlo firmám je v našom vlastníctve spoločnosti. Toto je rozdiel oproti mnohým konkurenčným firmám, ktoré poskytujú sídlo pre firmy v priestoroch, ktoré nevlastnia, iba prenajímajú. Ak im bude vypovedaná nájomná zmluva, dochádza aj k zrušeniu poskytovania sídiel firmy. To by pre Vás znamenalo meniť sídlo firmy a teda ďalšiu administratívnu a finančnú zátaž spojenú so zmenou sídla firmy v obchodnom registri.

Toto riziko Vám u nás ako vlastníka nehnuteľnosti nehrozí.


2. Poskytujete sídlo aj pre občianske združenia?

Áno.

 

3. Poskytujete tzv. "Miesto podnikania" pre živnostníkov?

Áno.

 

4. Čo je potrebné aby som mal u Vás registračné sídlo?

Treba poslať objednávku na registračné sídlo, vystavíme Vám zálohovú faktúru a po jej uhradení Vám zasielame dokument Súhlas vlastníka nehnuteľnosti, potrebný ku vykonaniu zápisu sídla firmy v ORSR.

Prezrite si podrobný postup zriadenia registracného sídla firmy u nás.

 

5. Ako rýchlo viete zaslať Súhlas vlastníka nehnuteľnosti?

Bežne posielame najneskôr na druhý pracovný deň od úhrady zálohovej faktúry.

 

6. Aké je minimálne možné obdobie objednania Registračného sídla?

Registračné sídlo sa objednáva na obdobie min. 1 rok.

 

7. Preberáte aj listiny do vlastných rúk?

Áno, na základe Vášho splnomocnenia na preberanie listín určených do vlastných rúk.

 

8. Ako sa dozviem, že na moju firmu prišli nejaké listiny?

Príde Vám o tom E-mail a SMS notifikácia, a to úplne zadarmo. Následne si v našom on-line systéme určeného na evidenciu doručených listín viete prezrieť podrobnosti o doručenej listine: Dátum prijatia, Odosielateľ, Typ zásielky, Váha (presnosť na 1 gram) a odhadovaný počet listov.

 

9. Čo robiť, ak som zabudol prístupové údaje do on-line systému?

Heslo si môžete v prípade potreby zmeniť priamo na adrese https://posta.mojesidlo.sk/. Stačí kliknúť na odkaz "Zabudol som heslo" a zadať e-mailovú adresu alebo telefónne číslo, ktoré ste vyplnili pri objednávke. Následne Vás systém navedie na zmenu hesla.

 

10. Kedy si môžem prísť osobne vyzdvihnúť doručené listiny?

Kedykoľvek v pracovný deň od 8:00 hod do 16:00 hod, okrem obednej prestávky medzi 12-13 hod. Ak máte záujem prísť po 16tej hodine, je potrebné sa vopred dohodnúť.

 

11. Ako overujete komu osobne odovzdávate prebraté listiny?

Pri osobnom preberaní listín sa príjemca musí preukázať občianskym preukazom. Ten sa verifikuje v nasom On-line systéme na evidenciu prijatých listín, kde si viete zadať osoby oprávnené na preberanie listín.

 

12. Je možné poveriť viacero osôb na osobné preberanie listových zásielok?

Áno, tieto osoby zadáte do nášho systému On-line evidencie prijatých listín, kde zadáte ich osobné údaje potrebné na identifikáciu.

 

13. Mám objednanú službu Preposielanie listových zásielok 1x mesačne. Kedy v mesiaci to je?

Listové zásielky preposielame do 3 pracovných dní nasledujúceho mesiaca.

 

14. Faktúra pre novozakladajúcu firmu vystavená na spoločníka: Môžem si takúto faktúru dať do nákladov?

Áno. Nakoľko Vaša novozakladajúca firma ešte neexistuje, vystavíme faktúru na spoločníka. Keď bude firma založená, danú faktúru si môžete dať do účtovníctva novozakladajúcej firmy ako oprávnené náklady súvisiace so založením firmy. 

15. Viete zariadiť zmenu sídla spoločnosti?

Áno. Napíšte nám prosím túto požiadavku do poznámky k objednávke.


16. Robíte aj zakladanie firmy?

Áno. Napíšte nám prosím túto požiadavku do poznámky k objednávke.


17. Ako bude sídlo firmy označené?

Na schránke bude menovka Vašej firmy, spolu s ostatnými firmami, ktoré využívajú službu Registračné sídlo firmy.

 

18. Dostanem aj vlastnú samostatnú schránku, kde si môžem dať menovku firmy?

Nie. Vaša menovka firmy bude na schránke spolu s ostatnými firmami využívajúcimi službu Registračné sídlo firmy.

 

19. Môžem mať u Vás registračné sídlo aj v prípade podlžností voči sociálnemu úradu, daňovému úradu, a iným tretím subjektom?

Áno.

 

20. Skenujete prijaté listiny?

Len na požiadanie. V On-line systéme na evidenciu prijatých listín vidíte prijaté listiny. Môžete si ktorúkoľvek označiť na preskenovanie. Skenovanie vykonáme najneskôr do druhého pracovného dňa. Samotné skeny nahráme do on-line systému. Skenovanie je spoplatnené aktuálnym cenníkom a je potrebné mať dobitý dostatočný kredit.

 

21. Aké sú adresy dôležitých úradov pre III. bratislavský obvod Rača?

Daňový úrad Bratislava III.
Ševčenkova 32
850 00 Bratislava

 

Call centrum Finančnej správy 048/ 43 17 222

Okresný súd Bratislava III.
Námestie Biely kríž 7
836 07 Bratislava

Obvodný úrad Bratislava
odbor živnostenského podnikania
Staromestská 6
814 40 Bratislava

Dopravný inšpektorát

- evidenčné úkony spojené s prihlasovaním vozidiel

Klientské centrum štátnej správy pri Okresnom úrade Bratislava
Tomášikova 46 (bývalá IKEA)
831 04 Bratislava 3

 

Sociálna poisťovňa

Záhradnícka 31
829 02 Bratislava
 

22. Ak budeme využívať službu Registračné sídlo, môžeme adresu Karpatské námestie 10A používať vo svojich oficiálnych dokumentoch, napr. firemné tlačoviny, faktúra, zmluvy, ...?

Áno, samozrejme.

 

23. Na koho vystavíte faktúru ak firmu práve zakladám a firma ešte neexistuje?

Faktúra sa vystaví na Vás ako súkromnú osobu. Vy si to do účtovníctva novozakladajúcej firmy môžete dať ako oprávnené náklady súvisiace so založenim firmy. Vaša účtovníčka už bude vedieť.

 

24. Stačí na obchodný register zaslať iba Váš súhlas? Netreba k tomu ešte aj zmluvu?

Po uhradení zálohovej faktúry Vám vystavujeme dokument "Súhlas vlastníka nehnuteľnosti" s podpisom majiteľa. Ten zasielate na prislúchajúci obchodný register.

 

25. V systéme vidím prijatie zásielky typu "Oznámenie o uložení zásielky" a pri nej Podacie číslo. Stačí mi na vyzdvihnutie na pošte nadiktovať toto číslo?

Áno, stačí na pošte nadiktovať Podacie číslo zásielky a preukázať sa, že ste oprávnený na preberanie zásielok danej firmy. Nemusíte si teda tento "žltý lístoček" vyzdvihovať u nás.

 

26. Presúvam ku Vám moju existujúcu firmu. So zmenou sídla firmy zároveň budem meniť názov firmy. Pre aký názov firmy mám u Vás objednávať virtuálne sídlo (súčasný, alebo budúci)?

Na obchodnom registri je potrebný súhlas na súčasný názov firmy.

 

 

Dôležité odkazy:

Obchodný register SR

Živnostenský register SR

Zakladanie firiem s.r.o.

Finančná správa SR

Sociálna poisťovňa SR

Ministerstvo vnútra - živnostenské podnikanie

 

Využite našu skvelú
on-line podporu, ktorá je tu pre Vás!

Zaujali sme Vás?
Objednajte si virtuálne sídlo
ešte dnes.

Objednať virtuálne sídlo
(C) Copyright 2012 - 2018 MojeSidlo.sk - Virtuálne sídlo v Bratislave