Postup zriadenia Registračného sídla

 

Postup pri zriadení Registračného sídla je nasledovný:

 

1. Objednávka Registračného sídla cez objednávkový formulár.

 

2. Vystavenie 100% zálohovej faktúry na

    a. Vašu existujúcu firmu (v prípade zmeny sídla firmy)

    b. Vašu osobu (v prípade zakladania novej firmy, ktorá ešte neexistuje)

 

3. Uhradenie faktúry prevodom na účet, alebo v hotovosti

 

4. Zaslanie dokumentu Súhlasu vlastníka nehnuteľnosti:

    a. poštou na Vami zadanú korešpondenčnú adresu

    b. emailom, ak sa Vám založenie firmy/zmena sídla firmy rieši cez elektronický podpis

 

5. Založenie firmy, alebo Zmenu sídla firmy si riešite už sami, alebo cez firmy, ktoré túto činnosť vykonávajú.

 

 

 

Zoznam často kladených otázok

 

 

 

 

Ďalšie články z kategórie Registračné sídlo

Prenájom zasadacej miestnosti

Ponúkame Vám na prenájom za výbornú cenu miestnosť, ktorá sa nachádza priamo v priestoroch našej firmy na Karpatskom námestí 10A v Rači.

Virtuálna kancelária

Virtuálna kancelária šetrí čas malým podnikateľom. Virtuálna kancelária je vhodná najmä pre začínajúce firmy, pre ktoré je prenájom vlastných kancelárií zbytočne veľkým výdavkom.

Nehnuteľnosť vo vlastníctve firmy

Nehnuteľnosť v ktorej poskytujeme virtuálne sídlo pre firmy je v našom vlastníctve. To je výhoda oproti iným firmám, ktoré danú nehnuteľnosť vo svojom vlastníctve nemajú a sú len v podnájme.

Využite našu skvelú
on-line podporu, ktorá je tu pre Vás!

Zaujali sme Vás?
Objednajte si virtuálne sídlo
ešte dnes.

Objednať virtuálne sídlo
(C) Copyright 2012 - 2020 MojeSidlo.sk - Virtuálne sídlo v Bratislave