Online systém

Naši zákazníci majú k dispozícii prehľadný online systém, kde si vedia spravovať svoje zásielky, nastaviť oprávnené osoby na vyzdvihnutie pošty, a mnohé ďalšie.

Predstavujeme zamestnancov MojeSidlo.sk: Kitty - špecialista zákazníckej podpory

Vďaka našim zamestnancom dokážeme zákazníkom prinášať služby, ktoré uspokoja aj tých najnáročnejších zákazníkov. Dnes vás pozývame nahliadnuť do zákulisia našej firmy spolu s našou Kitty, ktorá má na starosti komunikáciu so zákazníkmi ako špecialistka zákazníckej podpory.

Ako dlho pracuješ v MojeSidlo.sk a aká je náplň tvojej práce?

Na oddelení zákazníckej podpory v spoločnosti MojeSidlo.sk pracujem už takmer 6 rokov. Náplňou mojej práce je komunikácia so zákazníkmi - či už telefonicky, e-mailom alebo cez chat. Popritom sa venujem aj komunikácii s našimi obchodnými partnermi. Zároveň riešim spracovanie nových objednávok a ďalších x vecí.

Keď si reagovala na pracovnú ponuku, čím ťa zaujala?

Pamätám si, že ma v inzeráte s pracovnou ponukou zaujal hlavne bod, v ktorom bola rozpísaná náplň práce. Konkrétne to bola telefonická a e-mailová komunikácia so zákazníkmi. Hľadala som si prácu a nevedela som presne, čo chcem robiť. Vedela som len to, že práca musí súvisieť s komunikáciou s ľuďmi. Pre túto pracovnú pozíciu sa tiež nevyžadovali žiadne špeciálne schopnosti. Všetky požiadavky som spĺňala.

Čo máš dnes na svojej práci v MojeSidlo.sk najradšej?

Najviac sa mi páči všestrannosť tejto práce. Nikdy neviem, čo cez deň zažijem. Neviem predpokladať, čo bude o pár sekúnd. Moju prácu veľmi ovplyvňujú zákazníci. Stačí jeden telefonát a všetko sa môže otočiť o 180 stupňov.

 

Zároveň mám rada výzvy. Často sa stáva, že v jeden moment telefonujem, do toho mi cinká chat, popritom sa mi snaží dovolať ďalších 5 ľudí, zároveň prídu nové objednávky… Mnohí by povedali, že to je stres. Ale pre mňa je to presne to, čo ma baví a čo k životu potrebujem - zvládať v pohode aj takéto situácie. V mojej práci je veľmi dôležitý multitasking. A navyše, milujem prácu s ľuďmi.

Ako ťa ovplyvňujú reakcie zákazníkov na komunikáciu s tebou?

 

Pozitívne reakcie ma, samozrejme, veľmi tešia. Vždy ma zahreje pri srdci, keď vidím, že zákazník je s mojimi odpoveďami, s riešením situácie, resp. s celkovou komunikáciou spokojný a neberie môj prístup ako samozrejmosť. Ku každému zákazníkovi pristupujem individuálne a vždy sa snažím nájsť riešenie tak, aby boli spokojné obe strany. Vidím, že zákazníci sú vďační, keď zo mňa cítia priateľský prístup. Niekedy sa dokonca stáva, že sa mi v telefóne zveria s problémami, ktoré nesúvisia s našimi službami. Ak je to v mojich silách, rada ich vypočujem a poradím. Negatívne reakcie beriem tak, že sa najskôr snažím nájsť problém v sebe a rozmýšľam, čo môžem zlepšiť, v čom sa môžem niekam posunúť, aby sa nabudúce situácia neopakovala. Samozrejme, ak ide o konštruktívnu kritiku, tá ma len posúva vpred.

Ako vnímaš samotnú službu poskytovania virtuálneho sídla a jej hodnotu pre zákazníka?

Naše služby sú vhodné napríklad v prípade, ak niekto nemá vlastnú nehnuteľnosť či kanceláriu a potrebuje mať niekde sídlo alebo trvalý pobyt. Mnohí potrebujú naše služby z dôvodu, že nemajú vlastnú adresu a potrebujú si doriešiť parkovanie alebo školy, škôlky pre deti, lekárov... Prípadne ak si niekto vybavuje úver v banke, konkrétna adresa trvalého pobytu je podmienkou.

Skutočnosť, že sme v poskytovaní týchto služieb jednotkou na Slovensku, z nás robí veľmi dôveryhodnú firmu. Vďaka tomu môžu mať naši zákazníci pocit istoty. Vďaka nám majú perfektný prehľad o svojej pošte, získajú prístup do online aplikácie, kde si vedia kedykoľvek označiť zásielky na preposlanie alebo skenovanie, prípadne si aktivovať rôzne doplnkové služby. Celý objednávkový proces je veľmi rýchly a jednoduchý. Zároveň aj naše ceny sú v porovnaní s kvalitou poskytovaných služieb naozaj minimálne.

Vidíš vo firme potenciál na budovanie kariéry?

Rozhodne áno. V čase, keď som nastúpila do našej firmy, pozícia špecialista zákazníckej podpory neexistovala. Na začiatku som okrem e-mailov, telefonátov a spracovania objednávok riešila aj výdaj pošty zákazníkom, pomáhala som s vytváraním objednávok a robila som aj rôzne administratívne práce.

Čím viac zákazníkov sme mali, tým viac telefonátov, mailov a objednávok sme museli riešiť. Postupne som si tak vybudovala svoje "oddelenie komunikácie" ;-)

 

Neskôr som začala organizovať prácu našim administratívnym pracovníkom, ktorí majú v náplni práce spracovanie pošty. Takže vidím ten neskutočný posun odo dňa, ako som sem nastúpila, až doteraz. Nové skúsenosti a nové pracovné povinnosti ma neustále posúvajú vpred a verím tomu, že o pár rokov budem ešte omnoho skúsenejšia ako teraz.

Ako sa v práci posúvaš ďalej?

Posun v práci mi okrem každodennej praxe v komunikácii s ľuďmi umožňujú aj rôzne školenia, ktoré nám naša firma zabezpečuje. V minulosti som napríklad absolvovala kurz dizajnu. Netýka sa síce priamo náplne mojej práce, ale som rada, že zamestnávateľ sa o nás stará aj týmto spôsobom. Veľmi si cením, že ak má zamestnanec záujem naučiť sa niečo nové alebo rozšíriť si svoje vedomosti, zručnosti či schopnosti formou školení, naša firma mu to vždy veľmi rada umožní.

Takže vidíš stále možnosť svojho osobného rastu. Vnímaš spoločnosť MojeSidlo.sk ako atraktívneho zamestnávateľa? Aké ďalšie benefity oceňuješ?

Áno, z môjho pohľadu je MojeSidlo.sk veľmi atraktívnym zamestnávateľom. Najmä kvôli tomu, že naša firma je jednotkou v poskytovaní služieb Registračné sídlo a Trvalý pobyt na Slovensku. A to nielen, čo sa týka kvantity (najväčší počet zákazníkov), ale aj kvality (najlepšie služby na trhu). Svedčí o tom už takmer 500 pozitívnych reakcií na Google hodnoteniach.

Okrem rôznych školení a kurzov, ktoré nám firma dokáže zabezpečiť, nám ponúka rôzne ďalšie benefity. Je to napríklad každodenné občerstvenie formou ovocnej misy, koláčov, pizze... Každý deň máme na raňajky k dispozícii müsli a jedna z top vecí je aj super moderný kávovar, kde si môžeme spraviť rôzne druhy kávy.

Veľkou výhodou sú časté teambuildingy, kde sa môžeme navzájom lepšie spoznať, a utužujeme tak náš kolektív. Priateľská až rodinná atmosféra je v našej firme samozrejmosťou.

Zmenila ťa táto práca? Ak áno, ako?

Naučila som sa predovšetkým viac komunikovať s ľuďmi. Prišla som na to, že každý problém sa dá vyriešiť. A čo je najdôležitejšie - zistila som, ako veľmi ma baví práca s ľuďmi. Je síce náročná, ale napĺňa ma a viem, že sa jej chcem venovať celý život.

Ak by si sa mala znovu rozhodnúť, či sa budeš o toto miesto uchádzať, rozhodla by si sa rovnako?

V našej firme som veľmi spokojná, robím to, čo ma baví a to je pre mňa najdôležitejšie. Preto ak by som sa mala znova rozhodnúť, či sa budem uchádzať o miesto na mojej pozícii špecialista zákazníckej podpory, neváhala by som ani sekundu. Toto je to, čo ma napĺňa a momentálne si neviem predstaviť, že by som robila niečo iné.

Ďalšie články z kategórie Registračné sídlo

Presťahovanie našej kancelárie: Čo potrebujete vedieť?

Aký bol rok 2023 v MojeSidlo.sk

Rok 2023 bol pre nás skutočne jazdou s množstvom výziev a úspechov. Tento rok sme prekročili hranicu 13 000 zákazníkov, čo nám dokonca umožnilo mať vlastnú volebnú miestosť na voľbách. A keďže veríme, že spoločné zážitky nás spájajú, trávili sme čas spolu na teambuildingoch, kde sme spoznávali nových kolegov.

Schránková firma - čo to vlastne je? Poznáte skutočný význam tohto pojmu?

Schránková firma. V médiách často používaný a kontroverzný pojem, ktorý slúži najmä na označenie podvodných firiem. Aká je však jeho presná charakteristika? Sú schránkové firmy legálne či nelegálne? Existuje vzťah medzi schránkovými firmami a virtuálnym sídlom? Všetko podstatné sme pre vás spísali v nasledujúcich riadkoch.

Zaujali sme Vás?
Objednajte si virtuálne sídlo
ešte dnes.

Objednať virtuálne sídlo
(C) Copyright 2012 - 2024 MojeSidlo.sk - Virtuálne sídlo v Bratislave

MojeSidlo.sk - všeobecné obchodné podmienky